wilfer.reismee.nl

09-10 september Baikalmeer Listvyanka, 20-25 gr

Na een heerlijk ontbijt, erg uitgebreid, zijn we gelopen naar de ski-lift van Listvyanka zo'n 7 km vanaf ons chalet. De ski-lift lag op ongeveer 700 meter hoogte boven het Baikalmeer dat de hele dag schitterend in de zon heeft gelegen. De temperatuur kwam vandaag weer boven de 20 graden. De Siberiërs spreken dan ook over Indian Summer. Na onze prachtige wandeling en op het internet de leuke reacties te hebben gelezen zijn we op de vismarkt een Plov wezen eten en hebben we een Omoul en kippenvleugeltjes meegenomen en op ons balkon verorberd. 10 september hebben we het rustig aan gedaan,omdat de kilometers van de vorige dag nog in onze benen zaten. We hebben met Thomas en Kirsten (Duitsland) bij de chalet in het zonnetje gezeten en 's avonds met z'n tweetjes aan het meer gegeten.

Edwin, Chris, Just, Cas

He broer gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke verslagen, had je nu vroeger maar wat vaker mijn brommer geleend haha. Hoop dat je je verjaardag goed gevierd heb. Groeten van de Fam Bruin en een dikke kus van je kleine boeven neefjes.

Anke

Hai Ferrie,

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Groeten,
Anke